Rambler's Top100
   

Предпразднство Воздвижения


ГлавнаяПраздникиПредпразднство Воздвижения

ВечерняУтреняЛитургияУставные указания

Месяца сентября в 13-й день

Память обновления храма святаго Христа и Бога нашего Воскресения
И предпразднство Воздвижения честнаго и животворящаго Креста
И святаго священномученика Корнилия сотника


На Утрени

По 1-м стихословии седален, глас 4.
Подобен: С
коро предвари:

Вся просвети пришествием Христос, мир обнови Духом Божественным Своим, души обновляются, дом бо возложися ныне во славу Господню, идеже и обновляет верных сердца Христос, Бог наш, во спасение человеков.

Слава, и ныне, тойже.

По 2-м стихословии седален, глас 4.
Подобен: С
коро предвари:

Празднственный днесь обновлений, вернии, день достиже нас, повелевающий избранию Христову всем обновитися и светлым лицем песни Владыце из глубины сердца воспети верно, яко Избавителю и нас обновляющему.

Слава, и ныне, тойже.

Каноны три: обновления, со ирмосом на 6, предпразднства на 4, и святаго на 4.

Канон обновления, творение Иоанна Монаха. Глас 4.

Песнь 1

Ирмос: Моря чермную пучину невлажными стопами древний пешешествовав Израиль, крестообразныма Моисеовыма рукама Амаликову силу в пустыни победил есть.

Столпом путеводяй древле избраннаго Израиля, банею крещения, Христе, в Сионе насадил еси Церковь, зовущу: воспоим песнь Богу нашему.

Днесь неприступныя Твоея славы пришествие, иже на земли, водруженный Тебе храм Небо устрои, в немже согласно воспоим песнь Богу нашему.

Не законом Церковь, Господи, украшается, ни рабских простертием рук, но, Креста благодатию хвалящися, поет Тебе: воспоим песнь Богу нашему.

Богородичен: Безсеменно, Отчею волею, от Божественнаго Духа Божия зачала еси Сына и плотию породила еси, из Отца безматерня и нас ради из Тебе безотча.

Ин канон предпразднства по алфавиту без Богородичнов. Иосиф. Глас тойже.

Песнь 1

Ирмос: Тристаты крепкия, Рождейся от Девы, безстрастия во глубине души тричастное потопи, молюся, да Тебе, яко в тимпане, во умерщвлении телесе победное воспою пение.

Веселися, Небо, и земле, радуйся: пресвятый бо Крест происходит, освящая ны благодатию, сего целующия, яко источника святыни и всех обожения вину.

Шествовати благочестно небесную стезю укрепи нас, пресвятый Кресте, верно покланяющияся тебе, яко да противных уклоньшеся пропастей, общницы Божественныя славы будем.

Знанны Творцу тобою бывше, всечестный Кресте, сердцем и душею объемлем, всегда тя предлежаща зряще, и умом просвещаемся, всевиновное Слово славяще.

Богородичен: Град Бога Всецаря, благоприятное сокровище честное, Богородице Всенепорочная, сохрани Твой жребий, всегда благохвалящий Тя и почитающий верою Рождество Твое.

Ин канон святаго, егоже краегранесие:
Чудес твоих славу пою, блаженне. Иосиф. Глас 5.

Песнь 1

Ирмос: Коня и всадника в море Чермное, сокрушаяй брани мышцею высокою, Христос истрясе, Израиля же спасе, победную песнь поюща.

Сие твое светоносное и божественное успение, и пресветлую память, и священное торжество торжествующия молитвами твоими просвети, иерарше богоблаженне.

Явился еси и прежде совершеннаго, мудре, таинств навычения милостынями и молитвами, Корнилие, упраждняяся, всеблаженне, и всех Господа мысли ища правостию.

Законов спасительных яве научилея еси плоти Соединившагося крайния ради благости, апостолов верховному манием Владычним, блаженне, научившу тя.

Богородичен: Распаляеши верных сердца присно славити Тя несытною любовию, Богородительнице Владычице: слава бо еси человеков, рождшая славы Господа, Чистая.

Катавасиа: Крест начертав:

Песнь 3

Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи: Ты моя крепость, Господи, и прибежище, и утверждение.

Освятил еси на земли Церковь Твою, Христе, Духом, помазав сию днесь Твоего радования елеем.

Явил еси, Блаже, рукотворенную скинию днесь паче ума, славы Твоея строительно бывшее жилище.

Основание Тя, Христе, Церковь нерушимо имущи, Твоим Крестом венчается, якоже царскою диадимою.

Богородичен: Ты едина на земли паче естества благих Ходатаица, Мати Божия, была еси: темже Тебе, еже радуйся, приносим.

Ин

Ирмос: Не мудростию и силою и богатством хвалимся, но Тобою, Отчею Ипостасною Мудростию, Христе: несть бо свят паче Тебе, Человеколюбче.

Славу Христову тя, бывающу верою, славим, прославляеми твоим, преславне Господень Кресте, честным объятием и просвещаеми.

В веселии пришедше, вернии, почерпем, яко от источника чиста, Креста, присноживущия воды и, спасаеми, Бога восхвалим.

Жизнь сый Иисус, повешен, умертвися на Древе крестнем, егоже ныне верно объемлюще, страсти отгоняем, смерти ходатаи.

Богородичен: Явившися, души моея тьму отжени, греховныя узы, Чистая Дево, расторгни и спаси мя, рождшая Всещедраго.

Ин

Ирмос: Водрузивый на ничесомже землю повелением Твоим и повесивый неодержимо тяготеющую, на недвижимем, Христе, камени заповедей Твоих Церковь Твою утверди, Едине Блаже и Человеколюбче.

Святаго просвещение приял еси Духа и Божественную благодать от божественных уст, всю прием вседомовно божественнаго верховнаго апостола пришествием, возвещающаго спасительная учения.

Возвысився добродетельми, яко кедр высокорастный, и плоды благовонны нам израстив, учений подание, благодать чудес и исцелений действо, блаженне иерарше Корнилие.

Величайшаго сподобився благославия, Корнилие, с верховным и иными многими, потекл еси, проповедуя всюду проповедание божественное, имже мы просвещаеми, тьмы неведения избавихомся.

Богородичен: Чистоты световидное была еси селение, Светодателя носивши воплощаема, Человека явившася по нам за человеколюбие и тлю разоривша, Пречистая Дево Богоневесто, нетленное человеков воззвание.

Кондак, глас 4.
Подобен: Я
вился еси:

Небо многосветлое церковь показася, вся просвещающая верныя, в нейже стояще, зовем: сей дом утверди, Господи.

Таже седален, глас 8.
Подобен: П
овеленное:

Свидетельства скинию Христос показа, и божественный Моисей на земли водрузи, и храм обновляет Соломон в жертвах, мы же, к новому Иерусалиму верою прибегающе, давидски дадим божественное воспевание Распеншемуся нас ради, просяще прощения всех, имиже согрешихом.

Слава, святаго, глас 4.
Подобен: Я
вился еси:

Начаток святый тя Церковь от язык прият, просвещающаго сию добродетельными твоими деяньми, священнотаинниче богомудре Корнилие.

И ныне, предпразднства, глас тойже.
Подобен: У
дивися Иосиф:

Простер Моисей руки к высоте небесней, прообразоваше Крест, Божественное оружие верных, на немже Христос грехи пригвозди. Тем враг плакаше, стражда болезненно чувствы, глаголаше: древяное мя копие прободе посреде сердца моего. Христос вся от адских уз решит.

Песнь 4

Ирмос: Вознесена Тя видевши Церковь на Кресте, Солнце праведное, ста в чине своем, достойно взывающи: слава силе Твоей, Господи.

Не жертвами безсловесных Церковь, но Твоею честною из ребр живоносною Кровию окропляется, лепотно взывающи: слава силе Твоей, Господи.

Селения Господня возлюбленная желающим видети откровенно славу лица Его согласно зовут: слава силе Твоей, Господи.

Образующи помазание, Церковь избранных людей Твоих многоценным миром днесь помазуется, Божественную Духа благодать невидимо приемлющи.

Богородичен: Неискусобрачно родила еси, о Дево, и по рождестве явилася еси девствующи паки, темже немолчными гласы: еже радуйся, Тебе, Владычице, верою несумненною зовем.

Ин

Ирмос: Любве ради, Щедре, Твоего образа на Кресте Твоем стал еси, и растаяшася языцы: Ты бо еси, Человеколюбче, крепость моя и хваление.

Солнцезрачен видится покланяемый от верных человеков Крест Господень, егоже целующе, душами просвещаемся.

Бог Господь, воплощаем явися и возвысився на Древе, тому покланяющияся просвещает, присно от лютых избавляяй.

Очищение нам и оставление согрешений, Слове Божий, подаждь, верно покланяющимся днесь предлежащему Кресту Твоему честному.

Богородичен: Не истощив Отеческих недр, Слово в Твоих недрех, Отроковице, восклонися, яко Младенец, хотя обновити мя, тли подлежащаго.

Ин

Ирмос: Божественное Твое разумев истощание прозорливо, Аввакум, Христе, со трепетом вопияше Тебе: во спасение людей Твоих, спасти помазанныя Твоя пришел еси.

Духа благодать приим, якоже солнце светозарное, землю прошел еси, Корнилие, отгоняя тьму идолонеистовства, прехвальне.

Яко велика река, исходя, все лице земли напаяеши божественными учении, и плевелы подавляя многобожия, Корнилие.

Мертв всему миру быв, Умерщвленнаго нас ради Божественное востание всем страстьми умершим возвестил еси, Корнилие всеблаженне.

Богородичен: Мудрости чистое обителище Отчия преестественно, Чистая Дево, была еси, Еюже мы злобы ныне хитреца избавихомся.

Песнь 5

Ирмос: Ты, Господи, мой Свет, в мир пришел еси, Свет святый, обращаяй из мрачна неведения верою воспевающия Тя.

Ты древле на Синаи скинию нерукотворенную показал еси боговидцу Моисею, прописуя, Христе, Церковь Твою.

Ты, Господи, скинию на земли устроил еси, Ты чином Небесным человеков ликостояния сочетаваеши силою Твоею.

Тя, Господи, источник жизни вемы, Ты, Святе, мир, пришед, благовестил еси, Христе, Церкви Твоей.

Богородичен: Тя оружие твердое на враги предлагаем, Тя державу и надежду нашего спасения, Богоневесто, стяжахом.

Ин

Ирмос: Просвещение Твое, Господи, низпосли нам и от мглы прегрешений разреши ны, Блаже, Твой мир даруяй.

На страсти укрепи нас тлетворныя, тя почитающих и целующих, честный Кресте, святыя Страсти святейшее знамение.

Просвещение днесь, сердцы и душами, добрыми виды приступим, вернии, и священному и божественному Древу Креста поклонимся.

Меррския ослаждая прежде воды Моисей, знаменуя древом тебе, честный Кресте, имже сладость спасительную человеком искапал еси.

Богородичен: За ны помолися Христу, от Твоих чистых кровей, Пречистая Отроковице, Плотию вещественною одеянну и земныя обновльшу.

Ин

Ирмос: Одеяйся светом, яко ризою, к Тебе утренюю и Тебе зову: душу мою просвети омраченную, Христе, яко Един Благоутробен.

Весь возложився Вседержителю, глухим кумиром чести не принесл еси, священнотаинниче, от скверноубийственных человек понуждаемь.

Высочайшаго невидимаго Бога, Корнилие, в молитвах призвал еси и храм низложил еси мерзких кумиров, вельми удивляемь.

Вседержителя храня повеления, в темнице узы претерпел еси и уз отрешил еси зловерия безумныя, богомудре.

Богородичен: Одожди ми, Пречистая, грехов оставление, посети мя, немощствующа и влаема напастьми житейскими и страстьми телесными.

Песнь 6

Ирмос: Пожру Ти со гласом хваления, Господи, Церковь вопиет Ти, от бесовския крове очищшися ради милости от ребр Твоих истекшею Кровию.

Доброты Царь Христос возжела ныне избранныя Церкве и языков матерь показа, от работы сынотворимых Духом.

Трепещут враждебных демонов полцы, Христове Церкви Креста образом знаменуемей и осеняемей свящательным Духа осиянием.

Не песок, но Христа основание имущи, яже от язык Церковь венчается добротою неприступною и диадимою царскою украшается.

Богородичен: О, чудо, всех чудес новее! Яко Дева, во утробе вся Содержащаго неискусомужно заченши, не тесновмести.

Ин

Ирмос: Приидох во глубины морския, и потопила мя есть буря многих грехов, но, яко Бог, из глубины возведи живот мой, Многомилостиве.

Прободен на тебе в ребра, Зиждитель, Кресте, вольно повешен, Кровь и воду источает, имиже наздахомся, верно тя целующии.

Древо Господне жизнодарное, источник безсмертия, избавление всего мира, спаси ны, целующия тя, яко хранителя нашего спасительнаго.

Оружие нам крепкое показался еси, имже побеждаем вся наветы противных, божественный Кресте, правостию душевною священно тя целующии.

Богородичен: Святый храм во святых Почивающаго была еси, Богородительнице: темже ны, верно поющия Тя, освящаеши, Дево Мати.

Ин

Ирмос: Неистовствующееся бурею душетленною, Владыко Христе, страстей море укроти и от тли возведи мя, яко Благоутробен.

Чисто творя молитвы твоя, Ангела Божия явственно видел еси, научающа тя лучшая и спасенная имущим.

Просветився Духом, светодательная показался еси звезда, светозарными сиянии концы просвещая, священнотаинниче Корнилие.

Познав Господа славы, иже лестию прежде помрачен, прозираеши, блаженне, молитвою твоею и вседомовно приемлеши Божественное очищение.

Богородичен: Славы Господь от кровей Твоих девственных воплотися, Един, яко весть, Всепетая, спасая ны благостию.

Кондак, глас 2.
Подобен: Т
вердыя:

Обновления духа в сердцах и просвещение внутренним даруй верою совершающим священная обновления храма дому Твоего, емуже благоволил еси создатися в Твое Божественное имя, Едине во святых Прославляемый.

Икос:

Память совершая обновлений, мудрейший древле Соломон Богу животных безсловесных приношаше всесожжения и жертвы, егда же ныне Истина и Благодать прииде на землю, жертвы абие преложи, жертвовав Жертву на спасение наше в Себе, яко Человеколюбец. Церковь освяти и непоколебиму сию покажи, Един во святых Прославляемый.

Песнь 7

Ирмос: В пещи авраамстии отроцы персидстей, любовию благочестия паче, нежели пламенем, опаляеми, взываху: благословен еси в храме славы Твоея, Господи.

Росодательный убо пещный пламень показася древле, ныне же от елеа помазание духовное освящает зовущия: благословен еси в храме славы Твоея, Господи.

Яко в пещи богоприятней, новей сей скинии, вси, иже от Израиля духовнаго, орошаеми, взываем: благословен еси в храме славы Твоея, Господи.

Уязвленнии сладчайшим божественным желанием, приидите, в чертозе сем царстем счетаемся Жениху Христу: благословен еси в храме, зовуще, славы Твоея, Господи.

Богородичен: Вышняго освященное Божественное селение, радуйся: Тобою бо дадеся радость, Богородице, зовущим: благословенна Ты в женах еси, Всенепорочная Владычице.

Ин

Ирмос: Юноши три в Вавилоне, веление мучителево на буйство преложше, посреде пламене вопияху: благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Древле в благословениих детей Иаков тя проначерта, честный Кресте, но мы тя ныне покланяющеся чтим, просвещение почерпающе.

Глаголы прияша конец ныне божественных пророков, Кресте священнейше: всех бо Господь на тебе возвысися, вся от тли избавляя.

Усты тя и сердцем, всечестный Кресте, ныне объемлюще, освящение, здравие и спасение всегда почерпаем, души же и телесе.

Богородичен: Дево Благословенная, молися о нас, молящихся Тебе, на Тя бо надеемся вси и Тебе вопием: Владычице, не презри паствы Твоея.

Ин

Ирмос: Превозносимый отцев Господь пламень угаси, отроки ороси, согласно поющия: Боже, благословен еси.

Ты языков начаток был еси, Корнилие, первый бо крещение приял еси святое и Духа благодать, яко прежде богоглаголивии.

Величайшая чудеса совершая Божественною благодатию, к вере уловил еси древле зломудрствующия, научая воспевати: Боже, благословен еси.

В земли крыем и купиною покровен, божественными сказаньми, мудре, явился еси чудес точа благодать и недуги отгоняя.

Цевнице, сладковоспевшая учения спасительная и всех, Корнилие, души услаждающая, показался еси, воспевая: Боже, благословен еси.

Троичен: Вси Триипостасную Единицу да прославим: Отца Пребезначальнаго, Сына Единосущнаго и Духа Святаго, песнопоюще: Боже, благословен еси.

Богородичен: Явилася еси человеческое смешение обоживши божественным Твоим Рождеством, Дево Всенепорочная. Тем Тя по долгу, вернии, славословим.

Песнь 8

Ирмос: Руце распростер, Даниил львов зияния в рове затче, огненную же силу угасиша, добродетелию препоясавшеся, благочестия рачители, отроцы, взывающе: благословите, вся дела Господня, Господа.

Днесь ризою умною, свыше истканною от Божественныя благодати, Церковь Твоя, Господи, якоже невеста, украсися и своя созывает к веселию люди, во еже пети: благословите, вся дела Господня, Господа.

Днесь вторый Адам, Христос, показа рай мысленный, новую сию скинию, приносящую вместо древа знания живоносное Креста оружие, поющим: благословите, вся дела Господня, Господа.

Троичен: Отца Безначальнаго Тя, Сына, и Духа Святаго, Едино Божество, совершенно, безначально, несекомо, единосущно, неслитно, во Ипостасех трех чтуще, поем: благословите, вся дела Господня, Господа.

Богородичен: Ты едина во всех родех, Дево Пречистая, Мати Божия показалася еси. Ты Божества была еси обиталище, Всенепорочная, не опалившися огнем неприступнаго Света. Тем вси Тя благословим, Марие Богоневесто.

Ин

Ирмос: Избавителю всех всесильне, посреде пламене благочествовавшия, снизшед, оросил еси и научил еси пети: вся дела, благословите, пойте Господа.

Спасительному оружию и нерастерзному, верных готовой помощи, крепкому защищению, Кресту Господню ныне поклонимся, пред всеми предлежащу.

Высоце на древе возвеси впреки змия, яко писася, Моисей, прописуя тя, всечестное Древо, имже прелести мысленных змиев избавляемся.

Свещение душ наших еси, светодавче Кресте всечестне: тя бо объемлюще, начала тьмы же и власти отражаем Божественною твоею силою.

Богородичен: Чистую и Деву почтим, безначальное Слово и несозданное преестественно рождшую в наше спасение, песненно вопиюще: благословим, Дево, Рождество Твое.

Ин

Ирмос: Тебе, Вседетелю, в пещи отроцы, всемирный лик сплетше, пояху: дела всякая, Господа пойте и превозносите во вся веки.

Единаго от души на земли явльшагося Бога взыскал еси ума правостию: тем был еси начаток, богоносне, языков честный и Духа приятелище.

Углием твоих, блаженне, огненных словес вещество пожегл еси суетства: тем к Свету невечернему прешел еси, вся озаряя любовию, тя поющия.

Жребий, и часть, и помощь, и Избавитель, крепость же и хвала, и свет тебе бысть Слово, вся призывающее из не сущаго, и руковождение, Корнилие богомудре.

Троичен: Святый Отче, Святый Слове, Всесвятый Душе несозданне, Троице нераздельная, спаси любовию поющия Твою державу, и царство, и величество.

Богородичен: Излей на ны Твоя милости обычно, Отроковице, и испроси нам, Чистая, прощение всех прегрешений, в ведении же и неведении и от невнимания нам прилучшихся.

Песнь 9

Ирмос: Камень нерукосечный от несекомыя горы, Тебе, Дево, краеугольный отсечеся, Христос, совокупивый разстоящаяся естества. Тем веселящеся, Тя, Богородице, величаем.

Приидите, чистым сердцем и трезвенными умными очесы Царевы дщере, Церкве, красоту, паче злата светящуюся, зряще, величаем.

Радуйся и веселися, невесто Царя Великаго, зрящи светло твоего Жениха красоту, с людьми твоими зовущи: Тя, Жизнодавче, величаем.

Еже с высоты изящество, Спасе, Церкви Твоей подаждь: иного бо не весть, разве Тебе, за нюже Твою древле душу положшаго, в познании величающую.

Богородичен: Радуйся, обрадованная Невесто Царя Великаго, яко Тобою от клятвы Евины вси, Чистая, избавихомся и жизнь обретохом в Рождестве Твоем, Неневестная.

Ин

Ирмос: Рождество Твое нетленно явися: Бог из боку Твоею пройде, яко Плотоносец явися на земли и с человеки поживе. Тя, Богородице, тем вси величаем.

Христос, на тебе повешен, мир возвыси, падший погибели во глубину, истинно Кресте Господень темже тебе любовию ныне покланяемся, и чтим, и славим.

Души да очистим и сердца добрыми единеми деянии и, предлежащее посреде спасительное зряще Древо Креста, верою и любовию богомудренно поклонимся.

Яко солнце великое, блистаньми твоими озаряеши сущия во тьме и демоны попаляеши, краснейший Кресте. Темже вопием: просвети вся верою покланяющияся тебе.

Богородичен: Светом мя озари Божественным, Света приятелище, Дево, страстей моих тьму и сластей глубочайшую истинно нощь, Богородительнице Всесвятая, отгонящи.

Ин

Ирмос: Исаие, ликуй, Дева име во чреве и роди Сына Еммануила, Бога же и Человека, Восток имя Ему, Егоже величающе, Деву ублажаем.

Ко священному торжеству Церковь вся собирает в память твою честную, проповедниче Христов: ты бо равностоятель святых явился еси учеников, Духа Святаго, яко они, наследовав.

Украсился еси догматы благочестия, яко священноделатель, уподобился еси Божиим божественным служителем: точиши же врачевств всегда, блаженне, реки, отгоняя недуги человеков, Корнилие священнейший.

Украсився ризою спасительною, юже Христос истка, воплотився, ныне прерадостно вышняя царства обходиши, зря чисто доброту недомысленную Женихову, достославне.

Честная рака твоя, яко источник, точит верным врачевства обильно, и отгоняет, Корнилие, духи лукавыя, и просвещает всех очеса, верою благохвалящих тя.

Богородичен: Просвещение ми испроси, рождшая Свет, от Света возсиявший, омрачение далече от мене отгонящи и сластей, и искушений, Пречистая Владычице, Предстательнице непостыдная.

Светилен обновления.
Подобен: Д
ухом во святилищи:

Юже пречистою Кровию искупил еси, Слове, всечудную и всечестную и Святую Церковь обнови Духом, Блаже, и удобри зарями божественнейшими, славою прославляя достойно Твоего храма обновление совершающих.

Слава, и ныне, предпразднства.
Подобен тойже:

Светодательными сияньми Крест Господень, в того вознесение, вся любовию божественною, предлежа, призывает: приидите, сего вси радостию, и любовию, и страхом целуем верно и прославим Единаго Творца и Владыку.

На хвалитех стихиры обновления на 6, глас 4.
Подобен: Д
ал еси знамение:

Днесь божественный, и священный, и честный Христова Воскресения светло обновляется светоносный дом, и дает миру Гроб Божественный Живот, и вручает источник безсмертный, точит струи благодати чудес, обилует воды, и дарует исцеления того верою поющим.

Возсия свыше световидная заря, сияющи и вся просвещающи; верно убо почтим Христа Содетеля Воскресение вси и обновлений священных живоносное божественное торжество, в песнех воспразднуим и во псалмех воскликнем, яко да милостива обрящем Спаса и Господа.

Посреде земли возносима предувидети желающе Креста скиптр святый, души предочистим и озарим разумы, светом просвещающеся; и, силою Божественною облистаеми, Христа воспоим, Древом честным Его священие подающаго верою взывающим и тепле Того поющим.

Ины стихиры, глас 1, самогласны.

Иоанна Монаха: Обновляйся, обновляйся, новый Иерусалиме, прииде бо твой свет, и слава Господня на тебе возсия: сей дом Отец созда, сей дом Сын утверди, сей дом Дух Святый обнови, просвещаяй и утверждаяй и освящаяй души наша.

Анатолия: Древле убо обновляя храм, Соломон безсловесных животных жертвы и всесожжения принесе, Господи. Егда же благоволил еси, Спасе, образом убо упразднитися, познатися же истине, безкровныя жертвы роди человечестии приносят славе Твоей, всеми бо владычествуяй, всяческая освящаеши Святым Духом.

Глас 4. Иоанна Монаха:

Обновляется днесь яже от язык Церковь честною и животочною Кровию от пречистых и нетленных ребр воплощшагося от Святыя Девы Христа, Бога нашего. Темже, собравшеся верных лицы, прославим Отца и Сына и Святаго Духа, Едино Божество, содержащее всяческая.

Слава, глас 3. Самогласен:

К себе восходи, человече, буди нов вместо ветхаго и души празднуй обновления, дондеже время жития; да обновляется тебе всякаго жития путь, древняя бо преидоша, се быша вся нова. Сие празднику плодопринеси, добрым изменением изменяем: сице обновляется человек, тако чтится обновлений день.

И ныне, предпразднства, глас тойже, Иоанна Монаха:

Христе, Боже наш, вольное Твое распятие во общее воскресение рода человеческаго восприемый и тростию Креста обагрением червленым Твоя персты окровавивый, оставительная нам царски подписати человеколюбствовав, не презри нас, бедствующих, и паки еже от Тебе разстояния. Но ущедри, Едине Долготерпеливе, сущия во обстоянии люди Твоя и востани, побори борющия ны, яко Всесилен.

Славословие великое и отпуст.

ВечерняУтреняЛитургияУставные указания

    Rambler's Top100

Hosted by uCoz